خیلی قرص خوبیه عالیه همون فولیک اسید هس بخور
من استفاده میکنم
خیلی عالیه برای جنین .
من از قبل بارداری مصرف میکنم هنوزم همینطور
منم مصرف کردم قرص خوبیه
منم مصرف میکنم از لحظه ای که فهمیدم باردارم دکتر نوشت
من از زمان اقدام دکتر برام نوشته بود
من مصرف میکنم میگن برا جلوگیری از سقط های خود ب خودی عالیه
من مصرف میکنم
منم مصرف کردم یه قوطی
کوالی فول /به جای فولیک اسید میدن/از سه ماه قبل بارداری هر روز باید مصرف شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.