نگران نباش سیب زمینی ابپز بخور عدس ابپز بخور
تخم مرغ
پودر لیدی میل یا انترامیل بگیر
بادوم
پسته خام
من ۲۹ هفته سونو دادم ۱۳۰۰ بود زده برام صدک ۱۵
من تو سی هفته سونو دادم یک و شصدو خورده ای بود 😐
من سر پسرم ۳۰ هفته ۱۴۰۰ وخورده ای بودم ولی پسرم ۲۸۵۰ به دنیا اومد به نظرم همه چیز به ژنتیک بستگی داره
من ۲۹هفته و دوروز ۱۳۰۰بود
فکر میکنم کم باشه عزیزم نرمالش ۱۵۰۰
۲۷ هفته و چند روز ۱ کیلو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.