۶ پاسخ

خوبه زیاد نیست معمولیه هرروز ۳۰گرم بهش اضافه میشه دا تا ۳۰هفته فک کنم بشه ۱۷۰۰اینا ماله من ۳۲هفته۲کیلو بود

نی نی منم ۱۱۰۰بود گفت نرماله 🙃

من ۲۸هفته رفتم ۹۱۶گرم وزن نگرفت خیلی ناراحتم

وزنش خوبه

خوبه برای من 770گرم هست 🙃

منم ۲۸ هفته و ۵ روز ۱۱۰۰ بودم 🥹
به من دکترم گفت باید غذاتو بهتر بخوری نه حجم از لحاظ پروتیین و...
من چون قند دارم سخته رژیم غذایی

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین 😻 مامان حسین 😻 ۱۰ ماهگی