۵ پاسخ

خیلی خوبه من 32هفته 2150

من ۳۰ هفته ۱۵۵۰ بود خیلی خوبه وزنش

دیابت دارین؟

من تو ۳۳ هفته ۲۱۰۰ بود

ماشالا زیاد بوده نسبت ب سنش خوب حتما درشته بچت😍

سوال های مرتبط

مامان حامین 💙 مامان حامین 💙 روزهای ابتدایی تولد