۱۰ پاسخ

خانوما بردم دکتر گفت هیچ مشگلی نداره باید اینطوری بشه تا چند ماه خودش خوب بشه گفت اصلا دست نزن

من پسربزرگم سه جاش زدولی زخمش کوچک بوداین بزرگه ببردکترتاچرک خشکن بده عفونت نکنه

تا الان که سه ماهشه باید خوب میشد چرک کرده ببر دکتر ب بدنش نزنه چرکش

عزیزم دستش نزن خودش خوب میشه ولی اینطوری شده حتما ببرش دکتر یا بهداشت

منم دخترم دستش اینجوری شده بود واکسن بدو تولدش
ولی تا چهل روزگیش خشک شد درست شد

جدی اینهمه مدت دکتر نرفتی که نشون بدی چکاپ ماهانه نرفتی؟

عزیزم موقع که بیمارستان این واکسن رو میزنن مگه بهت نگفتن که عادیه خودش میاد توضیح میده که اینجوری میشه عفونت می‌کنه فقط دست نزنید تا خودش خوب بشه به من که روز زایمان این و توضیح دادن بازم اگر نگران هستی به دکتر نشون بده

توروخدا ببر دکتر سریع چرا گذاشتی به این حد برسه اخه

ببر دکتر

مگ سه ماهگی واکسن هست؟

سوال های مرتبط