جواب آزمایشم. خیلی کمه بتا

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم شما تیتر بتا ندادی
تیتر بتا مثلا میگه 200 500 با هر عدد دیگه ای
این ازمایش فقط مشخص میکنه شما بارداری یا نه.
که نوشته بالای 25 یعنی باردارین.
تیتر بهتون نداده

باید تیتر بتا میدادی تا عدد میداد
این ازمایش فقط مثبت منفی نشون میده

مثبتع و عدد نداده گفتع بالای بیست و پنجه باید برای عدد تیتر بدی

چند روز پریودت عقب افتاده؟

بتا بده عزیزم بعد ۱۵ روز باید بتات بالا باشه

فردا دوباره میرم اون دکتر مشنگ اونجوری نوشته

اصلا عدد نداره آزمایشتون نوشته بیشتر از ۲۵
یعنی حتی ممکنه ۱۰۰۰ باشه

مثبته ولی احتمالا دیر گرفته

مثبته انگار

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۲ سالگی
مامان فاطمه👧🏻وتودلی مامان فاطمه👧🏻وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی