پسر منم برفک داره دهانش ببر دکتر حتما
فقط ببر دکتر درمان خانگی نکنی
جوش شیرین رو با آب جوشیده حل کن بزن به برفکش رد میشه. قطره نیستاتین هم بزن
من این دو تا کارو کردم دو روزه خوب شداگه شیر خودتو میدی خودت یدونه کپسول فلوکنازول صد. بخور
انگار برفک زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.