چرا لثش اینجوری شده؟

تصویر
۴ پاسخ

پسر منم برفک داره دهانش ببر دکتر حتما

فقط ببر دکتر درمان خانگی نکنی

جوش شیرین رو با آب جوشیده حل کن بزن به برفکش رد میشه. قطره نیستاتین هم بزن
من این دو تا کارو کردم دو روزه خوب شداگه شیر خودتو میدی خودت یدونه کپسول فلوکنازول صد. بخور

انگار برفک زده

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان دِلآنا مامان دِلآنا ۸ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی