۱۴ پاسخ

مگه از ریشه در میاد؟ مگه رشدش به پوست اضافه بستگی داره؟ این حرفا خرافاته و دلیل علمی نداره عزیزم همه چیز به ژنتیک بستگی داره

با منطق من جور در میاد بنظرم اون پوست محافظ نوک التشه ما نباید برش داریم ولی نمیتونم بقیه رو قانع کنم همه میگت باید ختنه بشت

اره درسته .. ولی اگه مجاری ادراریش تنگ باشه باید ختنه کرد گناه دارع

شما کجا ختنه کردین ؟

والا من پسرمو ۵سالگی ختنه کردم کوجیک مونده😁

من و برادرشوهر دیر پسرامون رو ختنه کردیم خوب و بزرگه.خواهرشوهر قبل از ده روز ختنه کرد الان که ده سالشه هنوز اندازه نخوده

ربطی نداره
به توصیه اهل بیت هفت روزگی به نظرم بچه ختنه بشه بهتره تحمل درد براش کمتره و کمتر متوجه میشه

دکتر گفت ک نباید زود ختنه کرد

عزیزم سایز الت ژنتیکه😂🤦
والا ما داداش کوچیکم و یک ماهگی ختنه کردیم التش خیلی گندس الان😂

اگه اینجوری باشه باید تا ۲۰ سالگی ختنه نکنه که رشدش تکمیلشه و متوقف شه🫤

باید ببرید دکتر نگاه کنه
من یه ماهگی ختنه کردمش

سوال منم هست🥴

بله.

خیر.

سوال های مرتبط