صدک ۴ زده تو سونو چیکار کنم

۲ پاسخ

دکترتون چی گفت؟ خون رسانی به جنین خوب بوده؟؟

وزنش رو؟سعی کن چیزای مقوی بخوری مثل حلیم،کباب آجیل دلستر،بستنی وپودر لیدی میل روهم بگیر بخور،با دکترتم صحبت کنی احتمالا ال آرژنین میده بهت

سوال های مرتبط

مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۱ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی