۳ پاسخ

من با بى حسى با دكتر دليريان راديولوژى نيكو انجام دادم واقعا عالى بود و بدون درد شد٤٧٠٠

سلام عزیزم واسه من زیاد درد نداشت مثل درد پریودی بود

نمیدونم ولی شنیدم خیلی درد داره و حتما تاکید کن با بیهوشی انجام بدن برات

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری