از باقالی بدم میاد از شیرینی بدم میاد به جنسیت ربط داره

۳ پاسخ

منم اینحوری بودم
پسر

باقالی بهتر که بدت میاد حساسیت زاست خوردنش توصیه نمیشه یه جورایی ممنوع منم از شیرینی بدم میاد دکتر انتی احتمال دختر داد ولی ادم با ادم فرق میکنه

نه عزیزم من از شیرینی اصلا خوشم نمیومد همه گفتن پسره ولی ان تی احتمال دختر داد 😍

سوال های مرتبط