منم اینحوری بودم
پسر
باقالی بهتر که بدت میاد حساسیت زاست خوردنش توصیه نمیشه یه جورایی ممنوع منم از شیرینی بدم میاد دکتر انتی احتمال دختر داد ولی ادم با ادم فرق میکنه
نه عزیزم من از شیرینی اصلا خوشم نمیومد همه گفتن پسره ولی ان تی احتمال دختر داد 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.