چرا بچم انقد بیحاله و میخابه

۴ پاسخ

مگ باید فوتبال بازی کنه باید بخوابه ک رشد کنه دیگ

زردی داره

زردیش بالاست مراقبت کن
شاید بخاطر زردیه که بی حاله

تا ب این دنیا عادت کنه طول میکشه
تا ۳ ماهگی ک هنوز فکر میکنن تو شکم مادرن
بعدشم گریه های نی نی شما هم شروع میشه اونوقت میگی چرا بچم اینقدر بیداره و نمیخابه😅😂😂

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان ♥️👧🏻فندق مامان ♥️👧🏻فندق ۱ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی