من ک فولیکول آزاد ۲۰ داشتم و نگرف
بجز لتروزول وآمپول ساشه تقویتی فرتی پلاس خوردم با مکمل اووفیت همسرم هیچی نخورد
لتروزول رو دکتر باید بگه چندتا بخوری مثلا من بهم گفت از سوم پریودی تا پنج شب شبی یدونه بخور
آمپول رو روز ۱۴سیکل که رفته بودم سونو و گفته بود دوتا فولیکول ۲۰ـ۲۱دارم زدم
و ۸ساعت بعدش رابطه داشتم و ۳۶ساعت بعدش
دقیقا روز موعد پریودم بیبی چک زدم مثبت شد
من 🙌🏻
دکترت کیه عزیزم؟
من که یکیشم نشد🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.