۵ پاسخ

من ک فولیکول آزاد ۲۰ داشتم و نگرف

بجز لتروزول وآمپول ساشه تقویتی فرتی پلاس خوردم با مکمل اووفیت همسرم هیچی نخورد
لتروزول رو دکتر باید بگه چندتا بخوری مثلا من بهم گفت از سوم پریودی تا پنج شب شبی یدونه بخور
آمپول رو روز ۱۴سیکل که رفته بودم سونو و گفته بود دوتا فولیکول ۲۰ـ۲۱دارم زدم
و ۸ساعت بعدش رابطه داشتم و ۳۶ساعت بعدش
دقیقا روز موعد پریودم بیبی چک زدم مثبت شد

من 🙌🏻

دکترت کیه عزیزم؟

من که‌ یکیشم نشد🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی🥺 مامان مامان نی نی🥺 هفته هفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ویکم بارداری