مامانا کیا دوباره اقدام بچه دومی کردن

۸ پاسخ

اصلا نمیخواااام به هیچ عنواااااان

اصلا به هیچ عنوان تصورشم وحشتناکه😂😂😂

تصورشم برام وحشتناکه😃

وای چ دلو جرعتی دارید

من دوتا دارم و پشیمونم
تو این اوضاع قراره بدبخت بشن

من بعد ۱۳سال دومی رو اوردم بازم روح و‌ روانم خرابه دومی خیلی فضوله😫😵‍💫

من از ماه آینده 😂😍

من😂😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط