۳ پاسخ

من خواهرم طبیعی بود خصوصی گرفته بود همین ۱۰ روز پیش با بیمه شد ۲۳ تومن ، آزاد ۷۵ میشد

من برگه بیمارستانشو دیدم سزارین با بیمه ۴۰۰ ملیون بدون بیمه ۶۰ ملیون

من اسفند زایمان کردم 21 تومن شد

سوال های مرتبط