خانوما نوشته بچه رو صدک 90خطرناکه ؟

۹ پاسخ

صدک ۱۰ تا ۹۰ نرمال حساب میشه بسته به بقیه پارامتر ها
صدک ۹۰ یعنی بچه شما بین ۱۰۰ تا بچه از ۹۰ تا وزن بیشتری داره

من صدک ۱۰ ام🥲

والا من با صدک ۹۳ کلی مشکوک به دیابت و اینا شدم🤦🏻‍♀️
الان هم هر هفته باید برم پیش دکترم nst بدم و زایمان طبیعی هم که کلا گفت دیگه کنسله

تا ۵۰ طبیعیه نباید زیاد صدکش بالا باشخ

وزنش چقدره

وزنش چنده مگه؟

چه خطری ماشالا وزنش بالاست

ن عالی

فک کنم وزنش خوبه🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی