۶ پاسخ

وزنش که خوبه عزیزم، صدک هم ۲۸٪

واسه من نزده 😑چرا؟

گلم یعنی از صد جنین که هم هفته جنین شما هستن نی‌نی شما از ۲۸ درصدشون بهتره

صدک ینی چی

28 زده

صدک ۲۸ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان baby مامان baby هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی