۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبین وقتتون بخیر میتونم بپرسم دختر شما کی چهار دست و پا رفت و کی راه افتاد

وای منم امروز گرفتم خیلی سخته سبنه م داره میترکه دستام درد میکنه باهاش 😫😫😫
عذاب وجدانم داره خفم میکنه🥺🥺🥺دختر شما بهونه نگرفته راحت بود

صبر اله من دو هفته هست گرفتم چند روز هست خشک شده

ی سوتین سفت ببند خوب میشی کم کم

سوال های مرتبط