خانما واکسن سرخک چجوریه؟ جز واکسنای سخته؟

۴ پاسخ

نه عزیزم هیلی راحته ن تب داره ن درد ..همون یکسالگیه من شنبه براپسرم زدم

برای جاهای خاصی حتما

من امروز دو تا پسرمو بردم زدن اصلا تب ندارع خیلی خوب بود حتی آخ نگفتن موقع زدنش نگران نباش

داستان چیه خیلی مامانامیگن واسه این واکسن من پسرموهفته پیش بردم بهداشت چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ سالگی