۸ پاسخ

رفلاکس داره ببرش دکتر

قطره استامینوفن بده بهش اگر اروم شد ینی درد داره، ببر دکتر معاینه کنه، لثه هاش و شکم و گوشاش و اینا، اگر اروم نشد ینی مدل خوابیدنش بده، و نق و نق خوابه، یا اینکه گرما و سرما، شرایط خوابشو اوکی کن ببین بهتر میشه یا نه

دختر بزرگه منم تا سه سالگی خیلییییی موقع خواب اذیتم میکرد یعنی از دستش دوست داشتم خودم بکشم

۲۰ تا دندون شو دراورده؟

منم دو شبه دخترم از شب تا صبح بیدار روزم بهونه گریع

شاید داره دندون در میاره

و منم
از اول همین بوده

منم الان همین دردو دارم

سوال های مرتبط

مامان زندگی خانوم مامان زندگی خانوم ۳ سالگی