خانوما برا زایمان چ کارای خوشگلاسیونی کردین ؟

۹ پاسخ

هیچی حال ندارم موهامو شونه م کنم
برسم شیو کنم اون روز شانس اوردم

مژه کاشتم مو رنگ کردم و کوتاهی مو انجام دادم

من فقط میرم اصلاح😂

من هیچ کار نمیکنم فقط اصلاح بتونمم اون روز موهامو اتو میکنم

هیچی فقط موهامو پسرونه زدم🤣🤣🤣

من موهامو فیس فریم کردم خیلی قشنگ بودم تو اتاق عمل😂😂

به نام خدا
هیچ کاری نکردم😂😂😂

اکستنشن مژه میذارمو ابروهامو رنگ میکنم فقط😅

هیچ کاری🫠😂

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی