۱۱ پاسخ

من زایمان سز بودم فقط کمپوت انجیر وگلابی خوردم برطرف شد

من تا سه روز نتونستم چون زور نمیزدم رو دستشویی فرنگی هم نشستم
توهم سعی کن یا سرپا باشی که به بخیه هات فشار نیاد یا توابت بگیر از این پلاستیکیا.

کمپوت انجیر خوردم همون روز شکمم کارکرد

من دکترم از همون اول بهم یه شربت ملین داد گفت تا وقتی درد احساس میکنی روزی ۲ قاشق بخور من تقریبا تا یک ماه خوردم اصلا یبوست نشدم

شیاف بذار مایعات فراوان می‌خوردم من چون اصلا غذا میام نمی‌کشید فقط آب و آبمیوه می‌خوردم . میتونی شربت هم بخپری

در واقع مردم. چون بخیه ها درد میگیرن من کلا بیخیال دستشویی بودم از ترسم نمیرفتم روزای سختی بود تحمل کن خواهر سعی کن فشار نیاری دکتر به من دارو داده بود که یبوستم کمتر بشه خوب بود ولی بازم بخیه درد خودشو داشت.

انقد حین زایمان به مقعدم زور داده بودم تا یک هفته حس میکردم فشار رو مقعدمه میترسیدم برم دسشویی

خاکشیر آلوبخارا بخیسون بعد مشت کن که آلوها هسته اش جدابشه بعد بخور زود شکمت کار میکنه

شیاف بگیر بزار

شربت برات نوشتن که یبوست نگیری؟من بعد زایمان یبوست گرفتم خیلی اذیت شدم

یبوست پیدا کردی

سوال های مرتبط