سعی کن روش نشینی خیلی، مکمل هاتو بخور، تغذیه خوب داشته باش، و آنتی بیوتیک که دکتر داده حتما استفاده کن، زود خوب میشه
مامان پرنسس جان برای خوب شدن بخیه هات بعد از دسشویی با سشوار خشک کن و بعد با پماد چشم بخیه هاتو چرب کن خعلی عالیه زودی خوب میشی من روز پنجم دیگه راحت میتونستم بشینم روشون
بعد از شست و شو همش با سشوار خشک کن خودتو
دکترخودش کرم واسپری وقرص وهمه چی میده دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.