سلام مامان هایی ک زایمان طبیعی کردین برا خوب شدن بخیه ها چی کار میکنید؟

۴ پاسخ

سعی کن روش نشینی خیلی، مکمل هاتو بخور، تغذیه خوب داشته باش، و آنتی بیوتیک که دکتر داده حتما استفاده کن، زود خوب میشه

مامان پرنسس جان برای خوب شدن بخیه هات بعد از دسشویی با سشوار خشک کن و بعد با پماد چشم بخیه هاتو چرب کن خعلی عالیه زودی خوب میشی من روز پنجم دیگه راحت میتونستم بشینم‌ روشون

بعد از شست و شو همش با سشوار خشک کن خودتو

دکترخودش کرم واسپری وقرص وهمه چی میده دیگه

سوال های مرتبط