گلم. من سرپسرم واقعا اذیت شدم. ولی شکر خدا این دفعه بهتر بود
بعد هر بار دسشویی. شامپو بچه بشور. بعد نشسته سشوار سرد بکش آخرش. گرم. هی پد عوض کن. روی بالشت دونات بشین ادیت نشی. بیشتر دراز بکش. شربت ملین هم بخور تا. زور ندی
عزیزم دکتر من گفن هر روز باید دوش بگیرم
همون کفی که به سر و بدنم میزنم به اون ناحیه هم میخوره
خشک نگه دارم همیشه
و یه پماد ترمیم کننده داد (استراتادرم)
خداروشکر اذیت نییستم
هربار ک رفتم سرویس با سرم شست و شو شستم
هنوز نیوفتاده،اما من روزی یک بار ژل شستشو میزنم هریار میرم سرویس با اب نمک میشورم و فورا سشوار میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.