۴ پاسخ

از من هنوز داخلیش هست🥲

از ده روز به بعد جذب میشن حالا بدنا با هم فرق میکنه یکی زودتر یکی دیرتر

من اصلا نفهمیدم بخیه هام چیکار شدن🫠

والا بخیه های داخلی من ۴۳ روزه نیوفتاده

سوال های مرتبط