۵ پاسخ

عزیزم یک ماه زمان میبره کامل همشون بریزن

دو هفته بعدش افتاد ازمن و بسته شد

من تا دیروز دوتاش فقط افتاده بود رفتم پیش یه ماما برام کشید گفت بعضی از نخ های بخیه دور میافته

تا ۱۵روز

مال من تازه دیشب یدون از داخلی ها افتاد وگرنه بیرونیا همچنان برقرارن

سوال های مرتبط