من هنوزم خوب نشدم درد دارم
والا من سر زایمان اولم تا40روز به حدی اذیت بودم که از جام نمیتونستم تکون بخورم دردش امونمو بریده بود،سر زایمان دومم 25روز، ایشالله سومی رو خدا به خیر کنه
۱۵ روز
۲ماه شد
تا ۲۰ روز همشون افتادن
بعد یکهفته کرم ترمیم کننده زدم دیگه اصلا اذیت نشدم
تا 40 روز بود بعضی از نخا هنوز هم موقع رابطه خیلی درد دارم
۱۰روز بعد یکم راحت میشی
من تا الان ۲تا از بخیه هام اوفتادن
و داخلی ها فک کنم جذبی زده
من۲۵روزه یکم جاش میسوزه ولی بخیه م جوش خورده اصلا هم مشخص نیست بخیه خوردم هنوزم ترشح چرکی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.