۳ پاسخ

منم همیشه دوتا فلاسک دارم آب جوش و آب جوشیده سرد شده
کنار تختم، تو سینی که وسایل شیرخشک رو گذاشتم یه سبد آبکش کوچیک گذاشتم به محض اینکه شیرش تموم شد شیشه رو میشورم و میام میذارم داخل سبد هم آبش میره هم تا شیر بعدی شیشه تمیز کنار دستمه و‌ لازم نیست تا آشپزخونه برم
یه شیشه شیرم زاپاس دارم که نصف شبا حال ندارم برم شیشه بشورم یکی در میون برم

سلام مامانا میگم شما هر چند وقت شیشه رو می‌جوشونید و چند دقیقه
و اینکه شیر خشک آماده شده تو دمای محیط چقدر میمونه ؟
من بعد یک ساعت میریزم دور

مگ شیر سرد بدیم بخورن اشکالی داره ؟

سوال های مرتبط