سلام من پریود نشدم بچه ها من حامله هستم

تصویر
۱۰ پاسخ

فقط ۳ قطره ادرار باید بریزی،نه یه لیوان😐

ادرار زیاد نزن روش مصرف تست رو بخون مثل همون که نوشته عمل کن

وقتی ادرار ریختی تکونش نده ی جا صاف بزار تا رنگش بره بالا مثبت باشه ی هاله یا خط میندازه یکی دیگه امتحان کن این خطا دار چون رنگش برگشته

انقد زیاد ریختی خراب شده

خرابه این یکی دیگه بزن
ادرار هم سه قطره بیشتر نریز

خرابه

یکدیگر تست بزن

تست خرابه یکی دیگه بزن

خرابه

تست خرابه

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری