من سه بار توی یک هفته گذشته معاینه شدم یکبار تو مطب دوبارم ماما معاینه ام کرد اولش ترس داره ولی چیزی نیست ماما دوبار پشت هم معاینه کرد دفعه اول نگاه کرد دستشو در اورد رفت باز برگشت دوباره معاینه کرد هیچی هم نگفت بهم و فقط تموم شد گفت یکم تحریک هم کردم اگه خون و لکه دیدی نترس و دفعه دوم که انگار میگه تحریکی کرد با دو دفعه قبلی هیچ فرقی نداشت فقط بیشتر دستش و نگهداشته بود
نه هر دو یکیه.من دیروز معاینه شدم انقدرها هم میگن وحشتناک نیست
نه فرقی نداره
من معاینه شدم درد هم نداره فقط باید خودتو شل بگیری
اره فرق داره
لگن برای اینکه ببینن سایز لگن برای طبیعی مناسب یا نه
تحریکی برای باز شدن دهانه رحم هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.