عزیزم ان شاء الله بدنت رو روال بیوفته باردار میشی❤️
کاش منم بشم اگه باردار نیستم دعا کن برام🥲
عیبی نداره مریم عزیزم فقط اگرواست سخت نیست توصیه های منوگوش کن پشیمون نمیشه توزمان اقدامت چه این ماه چه ماههای دیگه حتمااول وآخرووسط ماه قمری قمردرعقرب ونزدیکی باغسل وبسم الله روفراموش نکن ان شاالله هم بارداری سالم داری هم دیگه سقط نمیشه به لطف خدا.
منم امروز شدم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.