۷ پاسخ

عزیزم اینا دونه نوزادی هست می‌ره میاد بچت داره تپل میشه برای منم همینه

پوستش حساسه نباید بوسش کنید چیز گرمم نخور زیاد اگ شیر خودت میدی

ی نوع حساسیت پوستیه دخترمنم خیلی زیاد داشت ولی کم کم همش رفت از ی هفته تا دو هفته زمان میبره خودش کم میشه ربطی ب تغذیه ات نداره پرهیز نداشته باش

طبیعیه
برای پسر منم بود کم کم رفت

بوسش نکنین شاید برا اون شایدم برای اینه ک داره تپلی میشه 🥹

ازگرمیه عزیزم منم گرمی میخورم روی لپش روی سینه اش اینجوری میشه دکتربردم گفت گرمی نخورامتحان کن حالاببین

بوس نکنیدش

سوال های مرتبط