۲ پاسخ

من پارک و اینور اونور با باباش میبرم تو کالسکه ...اخر باید مریض بشن تا ایمنی بدنشون قوی تر بشه ... یکاری کن کم کم شروع کن مثلا در هفته یکی دوبار برید بیرون جای خلوت بعد به نسبت جاهای یکم شلوغ تر ...البته ک جای خیلی شلوغ فعلا نبر که ویروس جدید اومده ...بعد اخر هفته ها برو خونه خانوادت کم کم هم خودت عادت میکنی هم بچه

ببین منم همینطورم ولی نه نسبت به خانواده ها چون بهشون گفتم نبوسیدش و کسی مریض خودش حواسش باشه اما به فضای بیرون چرا ... اخه هر روز میگن ی ویروس اومده ...من جمعه با صدرا و باباش رفتیم فروشگاه نگهبان اونجا هی ذوق صدرا رو کرد اینم هی خندید اومد دستا صدرا رو گرفت هی با دستاش بازی کرد سنشم بالا بود من روم نمیشد بگم دست نزن دستاشو گرفتم نکنه دهنش تا بیام خونه دستاشو بشورم ... نگرانی هات برای اکثر مادرا هست ...در مورد خانوادت ولی کوتاه بیا اونام بچتو دوس دارن بلاخرخ

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۹ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی