۴ پاسخ

ای جونم چه چیدمان قشنگی مال خودته عکس؟
اون سبدا از کجا گرفتی منم میخام شاده

🥹🥹🥹 کوچولوههه
اماشالله خداحفظش کنه

ماشالا خدا حفظش کنه سلامت باشین جفتتون انشالله قسمت هرکی نی نی میخواد بشه این حس خوب♥♥

بمونه ب یادگار ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه🐣

سوال های مرتبط