بستگی داره چه بیمارستانی بری من بیمارستان خصوصی بودم همه چی دادن خوراکی هم آب میوه طبیعی فقط میتونی بخوری تا فرداش که بری خونه تو خونه هم سوپ باید بخوری
خرما حتما بردار ....
برای خودت هم زیرانداز یکبارمصرف حتما ببر، شورت ببر چون یکبار مصرف خیلی بدرد نخورن، لباس راحتی ومناسب ببر اگه لباس بیمارستان دوست نداری ، بقیه چیزام خود بیمارستان میده
انجیر، آبمیوه،چای،نسکافه ،آجیل،آناناس خوراکی اینا خوبه ببری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.