قرص ال دی خیلی ضرر داره سالی دو دونه بیشتر نباید استفاده کنی
من که اصلا نمیخورم
من اصلا قرص بهم نمیسازه
من استفاده میکنم چطور؟
سیبل استفاده میکنم شبیه ال دی
من دروسبلین میخورم روکین هم خوب بود. ال دی شدیدا چاقم کرد مارولین هم خیلی رو اعصابم تاثیر میذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.