ینی کسی اینجا ال دی مصرف نمیکنه اصلا

۵ پاسخ

قرص ال دی خیلی ضرر داره سالی دو دونه بیشتر نباید استفاده کنی
من که اصلا نمیخورم

من اصلا قرص بهم نمیسازه

من استفاده میکنم چطور؟

سیبل استفاده میکنم شبیه ال دی

من دروسبلین میخورم روکین هم خوب بود. ال دی شدیدا چاقم کرد مارولین هم خیلی رو اعصابم تاثیر میذاشت

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶 مامان شاهان👶 ۲ سالگی