۳ پاسخ

تو دوران بارداری ۲ماه میتونی استعلاجی بری برا ثبتش باید ببری کافی نت تو سایت ثبت بشه بعد بری کمسیون ببینی تایید میشه یه نه برا من ۲۰ روز بود رفتم کمسیون از ۱۰برج۲هم دیگه رفتم مرخصی زایمان مامور بیمه گفت دکتر بنویسه ب ات از این تاریخ مرخصی زایمان و شیردهی تا تایید کنم برا بعدشم باید بچه ک دنیا اومد شناسنامه ها و گواهی تولد ببری تامین اجتماعی تا خودشون کاراش کنن قبل زایمان کاری نداری

نه استعلاجی میشه،منم خودمم گرفتم ،نامه دکتر باید توی سایت بیمه بارگذاری کنی،بعد ی پیام میاد میری مرکز بیمه پیش دکتر معتمد،اگر تایید شه بیمه ت رد میشه و مرخصی با حقوق میشه

نه این میشه استعلاجی از وقتی به دنیا بیاد نه ماه شروع میشه

سوال های مرتبط