خانومای شیرازی تازگیا رفتین برای سیسمونی؟
کجا پیشنهاد میدین ؟!

۳ پاسخ

من مام باب رفتم گرون بود
بی بی شاپ تاچاراهم خرید کردم
هلوبی بی رفتم چندتکه گرفتم
سیسمونی پیژن چهارراه خیرات رفتم بیشتر چیزارو گرفتم
شیردوش آنلاین گرفتم
یه چهاردست لباس هم آنلاین گرفتم از سایت اصلی برند گرفتم چون همونارو مام باب خیلی گرون میداد

بی بی شاپ تاچارا خوبه من رفتم یه سری چیزا گرفتم

من كلا هفته چيزشو مام باب گرفتم ولي سرويس چوبش شهرك دستغيب گرفتم
ماما باب همه چيزش كامل بود نياز نيست ديگه جاي ديگه بري سرويس چوب هم دارن چند مدلي يكم قيمت هاشون زياد بود كه البته با شهرك دستغيب اينا خيلي زياد فرقي نداشت در حد پنج شيش تومني

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری