دوچرخه سواری رو چطوری یاد بچه هاتون دادین؟

۱۵ پاسخ

خودش یهو یادگرفت
فقط چند. بار. بهش تاکید کردم که به جلو پا بزن

چندبار بهش توضیح بده چیکار کنه

ما به آیه گفتیم کدوم پاش رو فشار بده روی پدال تا تونستم نیم پدال بره اما چند وقتیه که خودش کامل پا میزنه.

خودشون یاد گرفتن
ولی خب کمکی رو باز نکردیم از دوسالگی بازی میکنن

یکم توضیح دادم بهش
بعدم خودش هعی سعی کرد یاد گرفت
چون دوتا دوست داشت میومدن تو کوچه پسرمم دوست داشت بره سریع یاد گرفت که بتونه باهاشون بازی کنه

پسر من با هزار غر پدال میزنه که وای سفته فلانه بیساره الانم که پدال میزنه امت باز باید حواسم باشه نره تو در دیوار کلا پاهاشو نگا میکنه
در کل زبر و‌زرنگ نیست🤕🤕

مسیحا سه سالگی براش خریدیم
ولی چون سایزش ۱۶ بود پاش نمیرسید نیم رکاب میزد
اما الان یکماهه رکاب کامل میزنه
خودش یاد گرفت

فعلا کمکی وصله ، خودش یاد گرفت خود ب خود
علاقه داشته باشن یاد میگیرن سریع

اول نیم‌پا باباش یادش داد پارسال
امسال هم پای کامل

پسرمنم دوروزه یادگرفته باکمکی میره

دنیز تو خونه سوار میشد فقط نیم رکاب میزد .یه روز باباش برد تو حیاط یادش داد کامل پدال بزنه

به بدبختی یاد گرفت

دخترم با این که سه چرخه داره خیلی براش سخت بود پدال بزنه ولی دوچرخه رو همون روز قشنگ یادگرفت البته دوچرخه کمکی هم داره راحته براش

خیلی زود یاد گرفت
بهش توضیح دادم
پری روز نشست اولش سختش بود یکم که توجه کرد یاد گرفت

دوچرخه اش کمکی داره سوار شد خودش کم کم یاد گرفت

سوال های مرتبط