۴ پاسخ

بهترین وسیله قیچیه
سوهان برقی گوشه هارو خوب نمیگیره
ناخن گیر خطرناکه ممکنه از بیخ بگیری
قیچی ابرو طوریه که بخای هم نمیتونی از ته بگیری ناخونو ، همیشه یه میلی متر تهش باقی میزاره

من با سوهان برقی چند باری ناخن بچمو گرفتم بعد یه بار امتحانی با ناخن گیر گرفتم دیدیم ناخن گیر خیلی راحت تره

من با ناخن گیر میگیرم بعد با سوهان تیزیشو میگیرم

من الان با ناخنگیر میگیرم اما یکماه چهل روز اول اگه سوهان نبود نمیتونستم با ناخنگیر ناخن بگیرم

سوال های مرتبط