۴ پاسخ

برای پسرمنم همینطوریه. وزن پسرشماچقدره؟

سپهراد این لباسش ۳۵ ، ۴۰ بزرگه ولی دیگه ۴۰ میگیرم چون ۳۵ بگیرم به نظرم زود کیپ تنش میشه

تصویر

خب لباس بچه باید آزاد باشه
برا دختر من ۴۰ اندازست ۴۵ لش میشه
جفتشون میپوشونم
۳۵ هم که دیگه کوتاه و تنگ و..😂

اشکال نداره مدل لش میشه سخت نگیر😅

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی