برای پسرمنم همینطوریه. وزن پسرشماچقدره؟
سپهراد این لباسش ۳۵ ، ۴۰ بزرگه ولی دیگه ۴۰ میگیرم چون ۳۵ بگیرم به نظرم زود کیپ تنش میشه
خب لباس بچه باید آزاد باشه
برا دختر من ۴۰ اندازست ۴۵ لش میشه
جفتشون میپوشونم
۳۵ هم که دیگه کوتاه و تنگ و..😂
اشکال نداره مدل لش میشه سخت نگیر😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.