۳ پاسخ

اسمش چیه

خوب 28 هفته رو زده 1 کیلو خوبه دیگه چرا میگن کمه

منم مولتی ویتامین میخورم زده اشتها آور ولی اصلا اشتهام زیاد نشده

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد