عزیزم من این قرص روخوردم دیگه پریودنشدم تاامپول زدم شماقاعدگیتوبهم نریخته؟؟
کدوم دکتر میرین
من دارم میخورم روز ۱۵ یا ۱۲ قاعدگی دقیقا یادم نمیاد چ روزی گفت دکترم باید برم سنو بدم ببینم تغیری کردم یا نه
من خوردم خوبه
خوبه منم استفاده کردم ازش
اوزیل من خوردم خوبه
سلام پونیکامنم یک دوره دارم بخاطرکیستم میخورم نمیدونم تاثیرگذاشته
مکمل اوزیل منم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.