۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم بچه های منم اینجوری میشدن با سرعت شیر میخورن اونجوری میشن مثلا ما اگه با سرعت غذا بخوریم جامونم گرم باشه عرق میکنیم 😅😂

ماله منم همینه

اگه تیروییدش نرمال بوده هیچ اشکالی نداره طبیعیه ربطی هم به کولیک و رفلاکس نداره

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

بچه منم همینجوره نمی‌فهمم دلیلش چیه

فکر کنم اگه اشتباه نکنم رفلاکس

سوال های مرتبط