۶ پاسخ

من از30 روزگی دادم بهش تا 6 ماهگی بعدش دیگه نان 2 دادم

از دیروز
ببلاک میدم

Arاصلاخوب نیست و مثل آرده
واسه بچه خیلی سنگینه

من به بچه ام هم اپتامیل میدم هم بیومیل هم شیر خشک یارانه ای همه بهش سازگارن خودم عادتش دادم به همه نوع شاید یه وقت قطعی شیر خشک شد خخخ

منم سوالمه ولی بچم دوباره رفلاکسش برگشته همش بالا میاره

من ببلاک ای ار گرفتم یبوست شد قطع کردم ماجان دادم الانم همونو میدم

سوال های مرتبط