۵ پاسخ

عزیزم منم داشتم....دهانه رحمم دوتا سه سانت بازه دکتر گفت استراحت کن ۵روز نگهش دار

زایمان

ببخشید چجوریه این نوعه ترشح؟ چثن منم یجور ترشح دارم نمیدونم همینه ک میگن نشانه زایمان یا نه

من صبح تا عصر چند بار داشتم شب زایمان کردم

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسنا 🌱✨️ مامان حسنا 🌱✨️ ۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد