خداروشکر کن و لذت ببر 😬
وای منم سرکلاژ و استراحت مطلقم وظاهرابریچ شده و ازغروب شاید ۳,۴ساعته داره لگدمیزنه و این خیلی نگران کننده ست که مشکلی پیش نیاد
نگرانی برای چیه؟ وقتی زیاد تکون میخوره یعنی خداروشکر سالمه و داره واسه خودش زندگی میکنه اون تو وقتی تکون نخوره باید نگران باشی
خب عزیزم بچه یکروز زیاد حرکت میکنه یک روز کم چرا دنبال یک چیزی هستین که نگران باشین😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.