مامانا بچم کلا خودشو کشیده پایین دیگه بالای نافم خالیه چرا

۵ پاسخ

برا من ک هنوز تو معدمه

منم شکمم اومده پایین

میگی چرا
بعد من دارم اینجا خودمو جر میدم سر شکمم خالی شه بدتر پاهاشو میده زیر دندم میخوام گریه کنم دیگه
خسته شدمممممممم
برو پاااییینننننن تروخدااااااا

چون احتمالا دیگه بریچ شده

هرچی سن بارداری میره بالاتر بچه به پایین ترین قسمت بدن کشیده میشه که معمولا درد واژن و کشاله ی ران دارن اکثرا

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد