اینم اسرا من بعدکلی مریضی

تصویر
۸ پاسخ

لاقل روسری رو از بالا سرش ببند گناه داره گردنش عرق سوز میشه _بعدش هم هوا ها گرم شده داخل خونه روسری نبند بعدن حساس میشه زود زود سرما میخوره

ایجونم چقدم نازه😍

طفلی گناه داره اون روسری رو در بیار عزیزم ☹️ اون سنجاقم باز کن خدایی نکرده میره داخل سرش

ای جان عزیزم چیشده بود خانوم کوچولو

توروخدا اون روسری یکم شل کن زیر گردنش خیلی سفته اذیتش میکنه

چش شده بود؟

چشمشو سرمه کشیدی

ماشالله خداحفظش کنه🧿🧿🧿

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی