سلام اسرا یا نورا چرا؟

۱۰ پاسخ

نورا
اسرا خیلی قدیمیه دیگع ۱۰الی۱۳سال پیش میذاشتن

نورا چون هیچوقت قدیمی نمیشه ریشه ایرلندی و تایلندی و فارسی و قرآنی داره و بین المللی و معنی خیلی زیبایی داره و مثبته من کلا اسمایی که معنیشون از تلفظشون مشخص میشه رو میپسندم

نورا خیلی مرتب و با کلاس تره

سلام هیچکدوم چون خیلی قدیمیه اسمای جدید تر انتخاب کنید

نورا قشنگتره

سلام من خودم اسرا گذاشتم ولی نورا معنیش قشنگتره 😊

نورا زیبا تره
اسرا انگار یکم قدیمی شده

نورا😍

نورا ،خوش آهنگ تره

اسرا💜

سوال های مرتبط

مامان اسرا مامان اسرا ۱۶ ماهگی
مامان اسرا❤ مامان اسرا❤ ۴ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان نورا ✨️ مامان نورا ✨️ ۸ ماهگی
مامان نیلا و نورا مامان نیلا و نورا ۱۴ ماهگی